دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید
سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, :: 19:18 ::  نويسنده : armin_tb10

مطمئنا شما به دنبال نرم افزری هستید که به جای سیستم عامل ویندوز سیستم عامل آندروید را در کامپیوتر خود تجربه کنید. ما این امکان را برای شما فراهم میکنیم. شما با استفاده از این نرم افزار میتوانید به راحتی سیستم عامل آندروید را در کامپیوتر خود داشته باشید. این نرم افزار به دلیل درخواست فقط یک کاربر در سایت قرار گرفته است و متاسفانه ما این نرم افزار را تست نکردیم. فایل برای دانلود آماده شده است. نسخه دسکتاپ کامپیوتر را به زودی در سایت قرار خواهیم داد. توضیحات اضافه در ادامه مطلب.

تست شده بر روی: -

قابل اجرا بر روی سیستم عامل ویندوز: xp-seven-vista

لطفا برای خواندن توضیحات و دانلود نرم افزار سیستم عامل آندروید به ادامه مطلب بروید.

دقت فرمایید که وب سایت bodo2android به عنوان دومین وبسایت ایرانی افتخار دارد این نرم افزار را تقدیم کاربران عزیز بکند.

                        دانلود سیستم عامل اندروید Android OS v2.2 R2



ادامه مطلب ...


مطمئنا تا به حال از خود پرسیده اید که چگونه باید اپیلیکش های آندروید را در کامپیوتر خود اجرا کنید؟ ما این امکان را برای شما فراهم میکنیم. البته نسخه قبلی این نرم افزار در وبسایت ما موجود است اکنون نسخه جدید نرم افزار را با لینک دانلود مستقیم با سرعت دوبرابر بیشتر برای کاربران آماده نموده ایم. هم اکنون میتوانید این نرم افزار محبوب را از وبسایت بدو2آندروید دانلود کنید.

تست شده بر روی سیستم عامل: window 7

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                        



ادامه مطلب ...


با استفاده از این نرم افزار مفید و سودمند به راحتی با هر گوشی که در اختیار دارید با استفاده از کامپیوتر خود بر آن مدیریت کنید. دقت فرمایید که این نرم افزار برای تمامی گوشیهای موجود در جهان است. شامل تمامی برند ها میشود اما تیم bodo2android به دلیل اینکه وبسایت ما مربوط به سیستم عامل آندروید است این نرم افزار را برای کاربران خود آماده کرده. کافی است ابتدا نرم افزار را بر روی سیستم PC خود نصب کرده سپس گوشی موبایل آندرویدی خود را به کامپیوتر وصل کنید . برنامه سریع گوشی موبایل شما را شناسایی میکند و شما میتوانید به وسیله آن بر روی گوشی خود مدیریت کنید. بسیاری از گوشی ها را که وقتی شما خریداری میکنید فاقد CD یا DVD راه انداز هستند و این نرم افزار به شما کمک میکند که به راحتی بدون نیاز به هیچ گونه برنامه اضافی دیگر و فقط با استفاده از این نرم افزار بر روی گوشی خود مدیریت کنید. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از وبسایت bodo2android با لینک مستقیم و غیر مستقیم دانلود کنید.

تست شده بر روی ویندوز های: windows7-windows XP (نسخه 32 بیت).متاسفانه ما به دلیل نداشتن سیستم ویندوز64 بیتی متاسفانه نتوانستیم این نرم افزار را بر روی ویندوز 64 بیتی تست کنیم و سایت عرصه کننده این نرم افزار هم اطلاعاتی درباره نصب این نرم افزار بر روی ویندوز64 بیتی ارائه نکرده است.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

               mobiledit_screen_550.jpg



ادامه مطلب ...


دو شنبه 30 آبان 1390برچسب:, :: 21:14 ::  نويسنده : armin_tb10

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز. طبق درخواست های شما دوستان عزیز بالاخره نرم افزار مدیریت گوشی های سامسونگ در سایت قرار گرفت. دقت فرمایید که این نرم افزار برای کامپیوتر است و عزیزانی که از برند سامسونگ استفاده میکنند و مودم ADSL دارند و WIFI ندارند میتوانینند آموزش نحوه استفاده از مودم ADSL به عنوان مودم WIFI را از سایت ما بخوانند و سپس با استفاده از گوشی سامسونگ که آندروید است وارد اینترنت شوند.

تست شده بر روی: windows7-windows xp

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

دقت فرمایید که این نرم افزار مدیریت تمامی لوازم صوتی و تصویری سامسونگ است و شما باید قسمت گوشی را انتخاب کنید.

                     



ادامه مطلب ...


دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, :: 23:51 ::  نويسنده : armin_tb10

با سلام خدمت کاربران عزیز. شما با استفاده از این نرم افزار به راحتی میتوانید پوسته آندروید را در کامپیوتر خود اجرا کنید. ما این نرم افزار را بر روی 3 ویندوز تست کزدیم و به راحتی جواب داد. این پوسته از گرافیک بالایی از برخوردار است و در هنگام کار کردن با آن در کامپیوتر واقعا حس کار کردن به آندروید 4 را به آدم دست میدهد. میتوانید هم اکنون شما این نرم افزار را امتحان کنید.

تست شده بر روی: windows 7 -vista- xp

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید

                          



ادامه مطلب ...


با عرض سلام خدمت کاربران عزیز. بالاخره وقت آن فرا رسید تا نرم افزار  جهت اجرای اپیلیکش های آندروید را در کامپیوتر برای شما عزیزان آماده کنیم. کاربران دقت فرمایید که بعضی از سایت ها ذکر کردند که این نرم افزار تمامی اپیلیکش ها یعنی تمامی نرم افزار ها وب ازی ها را بر روی کامپیوتر اجرا میکند. اما این چنین نیست و این نرم افزار فقط قادر به اجرای تمامی نرم افزارها و بازی های عادی و معمولی است. بعضی از بازی ها هم اجرا نمیشوند. اما ما این نرم افزار را بر روی سیستم عامل windows نصب کردیم و به راحتی بر روی هر نرم افزار کلیک کردیم به راحتی بر روی کامپیوتر نصب کردیم. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms انلود کنید.

نحوه کار:

ابتدا بر روی نرم افزار apk کلیک راست کرده و بر روی propertis کلیک کرده و گزینه change را بزنید و گزینه BlueStacks دو تا کلیک کنید. اونوقت تمامی نرم افزارهای apk یعنی آندروید به شکل این نرم افزار ها خواهد آمد و از آن پس فقط کافی است یک بار بر روی نرم افزار apk کلیک چپ کنید تا نصب شود و اجرا کنید.

اجرا و نصب شده بر روی سیستم عامل windows 7 و xp

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                        


 



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. کاربارن عزیز میتوانند جهت دانلود اپیلیکش های موجود در سایت از طریق از طریق این نرم افزار معروف internet download manager دانلود کنند. دقت فرمایید که این نرم افزار برای کامپیوتر بوده و باید بر روی pc نصب شود. دقت فرمایید که نسخه اصل و اورجینال بوده و به هیچ عنوان تاریخ انقضای این نرم افزار باطل نمیشود. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را دانلود کرده و نصب کرده و pach را انجام داده و بعد از نصب این نرم افزار به راحتی اژیلیکش های موجود در سایت ما را با 5 برابر سرعت بیشتر دانلود کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                              



ادامه مطلب ...


با سلام خدمت کاربران عزیز. طبق درخواست زیاد کاربران نرم افزاری جهت مدیریت گوشی آندروید را برای شما آماده کرده اسم .دقت فرمایید که این نرم افزار با حجم 70 مگابایت را باید در کامپیوتر یا لپ تاپ خود نصب کنید سپس کابل usb گوشی خود را وصل کنید و نرم افزار گوشی شما را میشناسد. دقت فرمایید که این نرم افزار به روز شده است و htc sensation را هم میشناسد و samsung galaxy s2 هم میشناسد. کافی است نرم افزار را بر ر.ی کامپیوتر خود نصب کنید و اونوقت میتوانید هر کاری که خواستین بکنید. مدیریت فیلم ها و آهنگ ها مدیریت نصب نرم افزار و بازی فقط فقط با یکی کلیک.مدیریت پیامک ها و غیره... . دقت فرمایید پس از نصب نرم افزار ابتدا باید زبان آن را از چینی به انگلیسی تغییر دهید. به زودی نرم افزار SONY Ericson pc suite و samsung pc suite جهت رفتن به اینترنت از طریق مودم adsl به عنوان wifi در سایت قرار میگیرد.

نصب شده بر روی: کامپیوتر-قابلیت شناسایی تمامی گوشی های آندروید حتی htc sensation.

لطفا برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید.

اگر مطلب زیر را میپسندید بر روی گزینه سبز رنگ کلیک کنید.

                                   



ادامه مطلب ...


با عرض سلام خدمت دوستان عزیز. نرم افزاری را که ما برای شما تدارک دیده ایم نرم افزاری است جهت اکسترکت کردن فایل هایی که دانلود میکنید. این نرم افزار آخرین نسخه یعنی چهارمین نسخه است که تقدیم شما میگردد. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را از سایت mobileprograms دانلود کنید.

لطفا برای دانلود به ادامه مطلب بروید.

                                     



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب